17 Haziran 2017 Cumartesi

D&R FACİYASI

BU BİR ŞİKAYET VE UYARI YAZISIDIR.

30.04.2017 'E DR.COM.TR'DEN ALMIŞ OLDUĞUM ÜRÜN AÇIKLAMALARINDA USB SD GİRİŞLERDE GEÇERLİ OLDUĞU YAZMAKTA.


http://www.dr.com.tr/Elektronik/Hello-Kitty-Kt2-Usb-Hoparlor/Ev-Elektronigi/Speaker/urunno=0000000710465

ÜRÜN BUDUR VE ÜRÜN İPHONE 7 'İMDE ÇALIŞMAMAKTA OLDUĞU İÇİN GERİ GÖNDERDİM. ÜRÜNÜ 1.5 BİRBUÇUK AYDIR İADESİNİ YAPMIYORLAR. GEÇERLİ NEDENLERİ ÜRÜNÜN KUTUSU AÇILDIĞI İMİŞ. BEN BU ELEKTRONİK ÜRÜNÜ AÇMADAN NASIL İNCELEYEBİLİRİM ? VE EN KOMİĞİ BU ÜRÜN ELEKTRONİK BİR ÜRÜN KAVUN DEĞİL  KOKLUYARAK ANLIYAYIM DEĞİLMİ ! VE 1.5 AYDIR UĞRAŞMAKTAN SIKILDIM.

ÜRÜNDEMİ TELEFONDAMI SIKINTI DENEMEK İÇİN DR CAPACİTY ŞUBESİNE GİDİP ÜRÜNÜN AÇIK OLANI İLE DENEME YAPTIM 7 İLE UYUMSUZDU ARKADAŞIMIN 7 Sİ İLE  ARKADAŞIMIN KENDİ KABLOSU ORJİNAL KABLO BU ARADA  ONUN TELEFONUNDADA UYUMSUZ İBARESİ ÇIKTI.

D&R YETKİLİLERİNİN AÇMASAYDINIZ DEMESİ ÇOK KOMİK ULAN BU KAVUNMU AKLININZMI ERMİYOR?  NE DİYİM DAHA BİLEMİYORUM.

BU ARKADAŞLARIMA ARKADAŞLARINA BUNU OKUYAN TAKİPÇİLERİME YAŞADIĞIM BİR DURUMU ANLATMA NEDENİM SİZLERDE ALIŞVERİŞİ YAPARKEN BU SİTELERDEN 50353454543 KEZ DÜŞÜNMENİZ. HERHANGİ BİR SIKINTIDA        


AÇMASAYDIN


DEMELERİDİR.


LÜTFEN ALIŞVERİŞ YAPARKEN DÜŞÜNÜN.... BURADAN ASLA BİRDAHA ALMAM , ŞUBELERİNEDE GİRMEM ! HERGÜN ALIŞVERİŞ YAPICAK BİRŞEYLER BULDUĞUM DR ARTIK BENİM İÇİN BİTTİ ASLA GİRMEM . MÜŞTERİYİ UMURSAMIYORLAR ASLAAAA

6 Mayıs 2017 Cumartesi

Daha bitmedi...

Biter mi bitmez...

Aileme kadar aranıldım, sonra sürekli paylaştığım site olan gerçekten sevdiğim ve hala alışveriş yaptığım siteye kadar aradılar. Neymiş benim sponsorum muş !

 Ailemede ben onların petburada hakkında kötü paylaşımlarını takip ediyomuşum ki bundan haberim bile yok. Saça sapan 1 2 blogger demek istemiyorum kötü insan onlar çünkü kimin kimi takip ettiği çok bariz bi şekilde belli.


BAZI İNSANLAR DÜNYAYA KÖTÜ GELİR. ONLARI ALLAHA HAVALE EDİYORUM. ŞU OLAYDA BENİ RAHATSIZ EDEN HERKES ALLAH'INDAN BULSUN....

Zamanında...

Merhabalaaarrrrr...

Size başımdan geçen üzücü bi olaydan bahsetmek istiyorum. Zamanında bi sayfa ile tanıştım. İsim vermek istemiyorum şimdi mahkemeye falan verir aman allah korusun.

 Neyse sitede köpekler için kutu yapılıyor ve satılıyordu. Değişik markaların içinde 3 4 tane malzemesi vardı bana gelen kutuda. Ben kutuyu gerçekten hiç beğenmemiştim. Ama yazımı hazırlıyodum ki araya bi kaç ay zaman girdi o sırada da ben yazıyorum tabi sizi unutmadım ama sağlıkla ilgili sıkıntılarım var yazamıyorum diye. Yazımı hazırladım ama paylaşmadan önce bi yarışma düzenlemek istedim. Yarışmayı düzenledim vs bi şekilde hazırlamış olduğum fotoğraflı ve videolu yazımın bi şekilde taslaklardan silinip gittiğini gördüm. Tekrar hazırlamaya başladım. Kutudan çıkan bi sticker benim kedili ve köpekli stick'lerin arasına karışmış ve bant olarak kullanılmış bi şekilde. Farketmemize zaman kalmadan bana mailler , telefonlar işte kaldırın fotoğrafları o bizim logomuz siz nasıl kullanırsınız avukatlarımla görüşüyorum diye böyle bi durumdan geçtim. Benimde öğrencilik yıllarım gerçi ikinci üniversitemi okuyorum, (veteriner adayıyım). Dedim kusura bakmayın hemen kaldırıyorum ama bir yerdede paylaşmadım hediyedeki bantı diyomuş o onların logosuymuş. Olabilir insanlar hata yapabilir. Sıkıntı değil sizin logonuzu çalıyo değilim. :))) Sonra benden incelemem için gönderdiği ürünün ücretini istedi. Benimde dediğim gibi öğrencilik yıllarım ve o zamanlar birazda sıkışıktım. Dedim bi kerede ödüyemem ama iki seferde öderim ki kutusuda 50 tl  dahi etmeyecek bi kutuydu benim fikrim. 3 4 tane ödül maması vardı sadece.

Aklıma geldikçe içime dert oluyo hala. Sizinle paylaşmak istedim.


Uygun değil.

Arkadaşlar pedi paws adlı ürün harika bir ürün, ancak bunu kediler için değil de köpeğiniz var ise köpeğiniz için almanızı tavsiye ediyorum. Mars nefret etti malese :(

27 Nisan 2017 Perşembe

UZUN ZAMANDAN SONRA TEKRAR BEN GELDİMMM...

26-29 ekim gerçekleşecek olan istanbul petzoo pet fuarını merakla bekliyorum. Geçen yıl ki fuara gelen çoğu firma numune sıkıntısı çekiyodu. Sonuçta bu bir fuar insanlar bu ürünleri denemek incelemek istiyor. LÜTFEN FİRMALAR BU KONULARA BİRAZDA MÜŞTERİLERİN GÖZÜNDEN BAKSIN.
Geçen yıl katılmayan özellikle çok sevdiğim petburada.com ailesi yoktu. Umarım kendilerini bu yıl ki fuarda görürüz. Onları gördüğümde mutlu oluyorum. Aynı şekilde geçen sevgili Mopsan aileside orada olursa çok mutlu olurum. Oğlumun ilk kuru maması ve 3.5 yıldır kullandığımız tek marka olan hill's bu arada. Tabi bunlar benim görmek istediğim sadece iki firma daha Biyoteknik Kimya Sanayi ve Ticaret A.Ş.var. Ben hayatım boyunca böyle iyi insanlar tanımadım. Bi ara hasta bi paticik için bize destek olup lazımlı olan ürünlerinden göndermişlerdi. Umarım onlarıda tekrar görürüz. Blog açmamın en iyi tarafı birbirinden harika insanları tanımam oldu . UZUN ARADAN SONRA TEKRAR MERHABA 

Önümüzdeki yazımızın konusu petburada.com'dan satın almış olduğum pedi paws adlı ürün ile ilgili olucak :) 

Bu arada sponsorum da değil kendiler malum dedikodumuz yapılıyormuş gizmocaa'ya ücretsiz gönderimler yapılıyo diye. Herşey faturalı arkadaşlar. Neyse o kişilerede selam olsun :D

Veeee daha güzeliii (ürün ile ilgili yazımdan sonraaa yarışma düzenlicem) İnstagram sayfamıza beklerizzzz millett çıkın çıkın gelin :)

7 Ekim 2015 Çarşamba

1 SENE OLUCAK.

Bloğumu kuralı 1 sene olucak :) Bloğu açma amacım pet ve pet ürünlerine merakım oldu. Kafamda blog açma düşüncesi yoktu. Sonra neden denediğim ürünleri paylaşmıyım dedim ve bloğu kurdum. Bir çok negatif düşünce ile karşılaştım. En başta şu söylendi uzun yaz . UZUN VE BOŞ olmasından sa yerine kısa yazılarım çok güzel tepkiler alıyo.  Takip etmek isteyen zaten takip ediyor.

Kıskanan fesat insanlara rağmen bloğum takip ediliyor. Çok güzel mesaj ve mailler alıyorum.

Bloğumu severek takip ettiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Bir bloğu blog yapan her zaman takipçileridir. Benim bloğumun hiç takipçisi yok, çünkü hepiniz arkadaşımsınız. Gelen mesaj ve maillerinizi gülümseyerek okuyorum. Beni gerçekten çok mutlu ediyolar :)

Asla yılmak yok. Ben burada bilimsel makaleler asla yazmıyorum. Yazmıcamda.!!
Sadece basit bi dilde size denediğim ürünlerin mars üzerinde etkilerini beğenip beğenmediği vs gibi durumlarını paylaşıcam. Paylaşımlarımdada görmüşsünüzdür mutlaka. Uzun uzun yazıp insanın canını sıkma taraftarı değilim. Az öz ve net. Kötü ürünlere asla yer vermem. Burada gördüğünüz ürünlerin hepsine ben kefilim.

 Hepinize iyi geceler <3

1 Ekim 2015 Perşembe

Güzel kokan kedi tuvaleti mi? Evet :)

Merhabalar :) 

Her kum alındığında harika kokar. Ama zamanla tabikide bu kokular bitiyo ve kötü kokular yayılmaya başlıyo. Özellikle kedi tuvaleti kapalı değilse dahada kötü.

Petfuara gittiğimde çok tatlı bir firma ile tanıştım. ( PİPPET ) Doğa dostu ve gerçekten harika ürünleri olan bir firma =) Doğa dostu olması bizim için 1-0 önde demek. Birde ürünlerini denedikten sonra tamamen sizinde elinizden düşmeyecek diyebilirim.  Fuarda gerçekten tanıştığıma çok mutlu olduğum firmamıza çok teşekkür ediyoruz.. :)


http://www.pippet.net/


İki ürününü anlatmak istiyorum size. Kötü kum kokularından bahsettim. Özellikle yaş mama sonrası kedilerimiz tuvalete girdiğinde .... Gerçekten berbat. 

1.ürün kumu her değiştirdiğimizde kabında temiz olması gerek hem koku için hemde sağlık için. Bunun için http://www.pippet.net/magaza/kum-kabi-temizleyici/ 

Kokusu ciddi anlamda harika, temizliğine gelelim. Bir fırça satın aldım ve kabı tertemiz yaptım. Zor arınan bi temizlik ürünü değil. Sizi çok uğraştırmaz.



Özellikler
Ayda bir kedinizin kum kabını genel bir temizlikten geçirmeniz gerekmektedir. Bu temizliğin yapılmasının sebebi idrar ve beraberinde mikroorganizmaların kabın yüzeyindeki çiziklerin içine yerleşmesidir. Yerleşen mikroorganizmalar zaman içinde kötü kokulara ya da hastalığa sebep olabilir. Özellikle idrar kokusu kaçınılmaz olur. Kedi Kum Kabı Temizleyicisi gerekli tüm hijyeni sağlar.
  • %100 doğal stabilize probiyotikler içerir.
  • Kediler için kullanımı tamamen güvenlidir.
  • Hayvanlar, yetişkinler ve çocuklar için tamamen güvenlidir.
  • Katkı ve kimyasal madde içermez.
  • %100 çevre dostudur ve doğada çözünür

2.Ürün Kum koku giderici sprey
Bu üründe bahsettiğim koku için olan sprey. Buna bayıldım. Hayatımızın vazgeçilmezi haline geldi. Mis gibi bir koku. Daha önce nasıl farketmedim bu ürünleri bilmiyorum :))))

Özellikleri;
Pippet Kedi Kumu Koku Giderici ile kuma kısa bir spreyleme yapmanız yeterli. Kedi kumu kokusunu gidermek için özel üretilen %100 doğal stabilize probiyotikler aktif olarak çalışmaya başlar kötü koku oluşumuna sebep olan mikroorganizmaların besin kaynaklarını tüketir, onları kontrol altında tutarak çoğalmasını engeller ve kokuyu minimuma indirir.  Kediniz daha uzun bir süre için kumu kullanabilir ve böylelikle kumu daha seyrek aralıklarla değiştirirsiniz.
  • %100 doğal stabilize probiyotikler içerir.
  • Kediler için kullanımı tamamen güvenlidir.
  • Hayvanlar, yetişkinler ve çocuklar için tamamen güvenlidir.
  • Katkı ve kimyasal madde içermez.
  • %100 çevre dostudur ve doğada çözünür.
  • Kötü kokulara karşı aktif olarak çalışır, kokuyu minimuma indirir.
  • İlaç değildir.
  • Çam–nane kokuludur.
Bu ürün, Pippet Kum Kabı Temizleyici ile kullanıldığında maksimum fayda sağlar.