31 Ekim 2014 Cuma

Hangi kuru mama ?

Ben kedime hill's mama kullanıyorum. Tabi başka iyi mamalar hatta daha iyi mamalar var ama bu sizin kedinize yada köpeğinize iyi gelicek diye bi kanun yok. Her kedi ve köpein biz insanlar gibi karakterleri kişilkleri genetik rahatsızlıkları farklıdır hepsinin tavuğa alerjisi yoktur . Benim kedime iyi gelen senin kedine kötü gelebilir. Bu yüzden mamaların önce küçük boyutlarından alıp denenmeli gözlenmelidir.


.

İthal mamalar ....
Acana , orijen, genesis , nd , hills vs vs daahaaa bir çoook mama var yerlideki gibi ama dediğim gibi zamanla mamaları teker teker size anlatıcam
Ben kedime hills vermem rağmen acana ve genesis markasını çok seviyorumm gerçekten çok iyi..
Burda kötü mamalara asla yer vermicem arkadaşlar içiniz rahat olsun kötü mamalara yer yok tabi iyilerde unuttuğum tabikide olucak hatırladıkça yazıcam sizlerle paylaşıcammm :)