31 Ekim 2014 Cuma

Petfuar

23-26 ekim tarihlerinde yapılan petfuar'dan bahsetmek istiyorum. Seneye umarım yine olur.
Çeşitli firmaların gelip kendilerini veteriner petshop ve bizim gibi evcil hayvanlara sahip olan insanlara tanıtması çok iyi oluyor. Akıldaki soruları gidermeye çalışıyorlar içerik bilgileri hakkında bilgi veriyorlar. Kısaca tamamen harika bir fuar ve ennn önemlisi denememiz için numunelerinde veriyolar. İkinci bahsettiğim yazımda denemenizi taviye etmiştim bu çok yararlı olur.

Beğendiğim standlardan bahsetmek istiyorum;
1.Petburada: Zaten sitesinden alışveriş yapıyordum ama hediyesi beni mutlu etti. Hoş daranış.
2.Genesis ve chicopee : Yarışma düzenlenmiş selfie yapıyorsunuz 200 kişiden birisi olursanız mama kazanıyorsunuz harika
3.Farmina nd: çarkıfelek tarzı yarışması çook hoşuma gitti. Hatta bende katıldım ve taşıma çantası kazandım :)
 4 Champion standı oda çok güzeldi ama deneme şansımız olmadı olduğunda paylasıcam:)