6 Kasım 2014 Perşembe

Facebook yarışmaları....

Merhaba arkadaşlar, bu gün sizlere şu facebook yarışmaları hakkında konuşmak istedim.Çünkü gerçekten nefret ediyorum!

Petmağazaları yada direkt mamaların yaptığı fotoğraf yarışmalarından gerçekten nefret ediyorum. Çünki en çok beğeni alan pardon facebook'ta en çok insan ekli olan kişi bunu kazanıyor.

1000 foto arasından ennn özensiz en kötü çekilmiş fotoğrafın kaznaması özenli düzgün fotoğrafların kaybetmesi adeletli olmuyo açıkcası. Nasıl bi sistem nasıl bi düzen ! İlk yarışmamız bende böyle bi hataya düştüm ve katıldım NEYSE ilk yarışmamız 1 sene önce idi. Katıldık en güzel fotoğrafımızı gönderdik ki burdada paylaşıcam.  325 beğeni aldık arkadaş yardımı ile vs değil ama orada öyle fotoğraflar vardı ki kedisi köpeği mükemmel güzel ama sahibi beceriksiiz fotoğrafçı!
Tabikide kaybettik. Beğeni ile ilgili yarışmalarda önce arkadaş sayınızı yükseltin insanları ekleyin :)))

Bu arada kedim mars :) kendileri 2.5 yaşınddaaa MAŞALLLAAAAAHHHHHH MAŞALLLLAAAAHHH 1. yaşındayken kısırlaştırıldı. 3 günlükken kutuda bulmuştum . o gün bugündür beraberiiz :)