5 Kasım 2014 Çarşamba

Gönüllü Sahiplendirme-Sahiplenme....


Arkadaşlar şu gönüllü sahiplendirme ve sahiplenme işi ile ilgili bişey paylaşmak istiyorum sizinle.
Sakın sakın sakın bi kişi sahiplendirirken ona yardım etmeyin sonra o kişi bir kere arayıp sormaz size döner olay. 

Her neyse kendi meselemi anlatıyım. Bundan 8 9 ay önce bi yavru kedi bulmuş olan arkadaşım bana rica etti bende petartkadaşda paylaştım bide kedi evim vardı tırmıklı fln onuda yanına koydum.
Ben sadece evi veren kişiydim sözde yani. aradan 8 9 ay geçmiş kediyi bulan kız bir kez arayıp sormamış sahiplendirirken sahiplenen bayana ziyaret sözü verip sonra aylarca aramayan bi insanla zaten şu saatten sonra işim olmaz.

Hayvan sahiplenmek tamam sorumluluk amaa sahiplendirmekte sorumluluktur. Takip etmek gerek tamam deli gibi takip edin demiyoruz ama 3 4 ayda bir ara sor napıyo ziyarete git vs vs .


Hayvan sahiplendire işlemlerinden bahsediyim sizlere...

Hayvan sahiplendirirken özel bir sözleşme var bunu yapmanızı tavsiye ediyorum zaten google'a yazdığınızda çıkıyor çıktısını hazırlamanız yeterli birer kopyası ile bu sözleşme kişinin kediyi yada köpeği atması gibi bi durumda hukuken cezalandırılması durumuna geliyor.

Hayvanları asla bana göre bu yaş 20 altına sahiplendirmeyin hoş sorumluluk duygusu kimde olur belli olmaz ama aklı eren birisi olmalı bu...

www.petarkadas.com'da sizlerde aklınıza gelen sorulara yanıt bulabilirsiniz ve kedi-köpeklere yuva bulabilirsiniz.. :)