14 Kasım 2014 Cuma

Kısa aradan sonra ....fakir rct 144


Aslında bunu paylaşmıcaktım ama facebook ve mailerime cevap bile vermediler !



Arkadaşlar merhaba, kısa aradan sonra sizinle fakirin rct 144 adlı makinasını denediğimi ve yaşadıklarımı anlatmak istiyorumm..

Öncelikle bu elmadağmıdır nedir harbiyenin ordaki diyim size vatan bilgisayar'dan aldım ürün bozuk çıktı. Derken gittim değiştirmek için ellerinde başka ürün yok teşhir ürün var oda çatlk üstü.. Gayrettepede varmış değişim kartı verdiler sağolsun bende gittim değiştirdim geldim şarjdı vs bekledi bi 3 4 saaat...


İlk deneyimler harikaydı. Çekim gücü tüyleri gerçekten çok güzel çekiyorrr AMA aması var işte.  bu torba sistemini beğenmedim çünkü  çok çabuk doluyo ve siz elinizle temizliyosunuz filtresini bunun bi aparatı vs yok. kısaca aldım memnun kalmadım pek tamam kılları vs topluyor ama hiç beğenmedim sırf şu özelliği yüzünden....