17 Kasım 2014 Pazartesi

Mars'ın bebekliğinden bugüne.....Hill's

Merhaba arkadaşlar :)
Bana sürekli sorduğunuz soruyu tek tek değilde genel olarak buradan hepiniz ile paylaşmak istedim.
Mars'ı (kedimi) bulduğumda 3 günlüktü. Annesi'de yoktu. Bu yüzden özel süt tozları ile büyüttüm.
1 aylık olduğunda bi gün süt içmemeye başladı bende kuru mama aldım.
Hill's markamızın kitten mamasına başladık. Mars çok çok çok sevdi.
En iyi mamalardan birisi olan Hill's markalı nature's best ürünün kitten (yavru kediler için ) olan maması ile büyüttüm.
1. Yaşına geldiğinde kısırlaştırmak durumunda kaldık ve hill's in kısırlaştırılmış kediler için özel mamalarından almaya başladık.
Biliyoruz ki kedilerin kısırlaştırıldıktan sonra yediği yemeği çok önemli. Çünkü kilo alma hızlanır ve çeşitli sağlık sorunları oluşmaması için kısırlaştırılmış kediler için özel mamalardan alınması yada lıght mamalardan alınması lazım.

Eminim sizin kedinizinde durumuna göre bi mamaları vardır. Teşekkürler Hill's iyi ki varsın...

http://www.hillspet.com.tr/