24 Kasım 2014 Pazartesi

Petburada kış gelince de boş durmadı :)

Merhaba arkadaşlar , bilmeyenleriniz için öne petburadayı anlatayım :)

Petburada en güvenli pet alışveriş sitesidir. Kargolama süreci olsun son kullanma tarihleri bakımından olsum enn güvenilir sitemiz petburada :)

Ben 2014 mart ayından beri alışverişerimin tamamını bu siteden alıyorum. Çok şükür bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım. 
İlk alışverişim kedim marsa kıyafet almakla başlamıştı... Ve yanlış beden almışım değişimde hiç bir problem yaşamadım . Yaşamamamda bu siteye güvenimi arttırdı.

Şimdi petburada'da kış geldi artık kasım ayı boyn a yaptığımız alışverişte 1 kap ve içinde maması ile yaptığınız alışverişlerin yanına koyması çok çok hoşuma gitti. Sokaktaki kedileride düşünmesi beni çok sevindirdi. 

Ve şunuda ekliyim bi yeri tutunduran çalışma ekibidir, ekip okadar anlayışlıki değişim iade kontroller vs harikalar gerçekten. Bu yüzden teşekkür ediyorum.

Bir kez daha PETBURADA'yı tercih ettiğim için mutlu oldum... :)  iyi ki varsınız petburada ve ekibi... :)