3 Aralık 2014 Çarşamba

Bu blog'da =)

Arkadaşlar bu blog'da ben en başta dediğim gibi kötü mamalara asla yer vermem ! Ve yanlış anlaşılmalar olmaması için bu açıklamayı yapıyorum. Burda sizinle paylaştığım paylaşacağım markaları gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Tabi şunu unutmayın her kedi ve köpeğe iyi gelicek diye bişey söz konusu değil atıyorum birisinin tavuğa alerjisi olabilir yada başkasına iyi gelirken diğerini ishal edebilir. Deneyin gözlemleyin ve bizimle paylaşın :)

Ve şu da bi gerçek sürekli mama değişimide evcil dostunuzu rahatsız edebilir. Mesela deneme için alıyosanız 300 gram alın.
Baktınız iyi gidiyo.

Yeni mama geçişi şu şekilde olmalı
1.GÜN %75 eski  %25 yeni
2.GÜN %50          %50
3.GÜN %25          %75
4.GÜN %100 YENİ MAMA YADA BU GÜNLERİ MESELA
ŞU ŞEKİLDEDE OLABİLİR.
BU GÜNLERİ MESELA İLK 2 3 GÜNÜ 1.GÜN ŞEKLİNDE UYGULARSINIZ :)