16 Aralık 2014 Salı

SANİCAT KEDİ KUMU



                           Arkadaşlar merhaba yeni denediğim bi kedi kumundan bahsetmek istiyorum.
Ben şu kristal kumlardan kullanmıyorum. Normal topaklaşan kokulu kumlardan kullanıyorum.

                           Herkeste aynı sorunu yaşadığına eminim kokusu paketi açtıktan sonra anında gider.
Ve topaklaşma düzgün olmaz. Dağılır vs vs.
               
                          Ama bu markanın kumları harika kokuyor. Kediniz her tuvaletini yaptığında pis koku oluşması yerine güzel koku dağılıyor.
Topaklaşma harika. Asla dağılma yapışma vs sorununu yaşamadım. Şimdi gelelim markamıza.



SANİCAT

Sadece kedisi olanların değil köpeği olanlarında tercihi olan markanın diğer ürünlerine göz atmak için facebook sayfasına ve web sitesine göz atın derim...

Facebook sayfası :)


Web sitesi :)