11 Ocak 2015 Pazar

Kedi olasım geldi... =))


Kumlardan başlamak istiyorum
İkiside topaklanma olarak eşit dağılma yapmıyor kokuyu hapsediyor 
Biz kedi sahiplenin en yakındığı durumda bu dağılma ve koku 
Sizlerde bu durumdan şikayetçiyseniz durmayın alın deneyin :)
Yorumlarınızıda bana yapın =)

Ödül mamalarına bayıldım Kedi olasım geldi bunlar sayesinde...
Gimpet bu konuda gerçekten harika Beni bu zamana kadar hiç yanıltmayan bi marka..
Nutri pockets'ler
Nutri Pockets 3 çeşit var
Birincisi 
Somon & omega 3-6
İçindeki somon eti ile bağışıklık sistemini güçlendiriyor =) Hatalıklara karşı direnç. 

İkincisi ise 
Kümes hayvanları&Biotin 
Eti ile cilt , tüy sağlığı içinde biotin ve çinko içeren bi ödül maması =) 
Hem vitaminli hemde güzel =)

Üçüncüsü ise
Nutri Kedi otlu ve multivitamin Bu ödül mamamızda bağışıklık sistemini güçlendiren bi mama. Aynı zamanda 12 vitamin barındrıyor 

Gimpet Grasbits
Buna bayıldım özellikle Biliyoruz ki kediler zor sindirir yediklerini bu tabletler sindirime yardımcı oluyor.. =)

Ve oyuncu ödüller  renkli renklii küpçükler <3
Bunlar çok tatlı çok güzel kedime verdiğimde oyunları görmeniz gerekir dicem sizde alın kedinizi mutlu edin :) 
adı 
Gimpet jokies
Mutalak denemelisiniz 
Sorularınız olursa ben buradayımm <3



En önemlisini atladım yaş mama :) Yaş mama mükemmel sizin için fotoğrafladım buyurun kedim buna bayıldı çok sevdi. Püre gibi değil yani kıyılmış değil şahsen ben bu şekilde seviyorum...
Shinny Cat  
çeşitlerini görmek için şadanlar.com'a bakabilrisin
satın almak için ise petburada.com :)