22 Şubat 2015 Pazar

Altın kalpliden Gümüş patiler :)


Arkadaşlar merhabalar :)
Bugün Evrim hanımla yapmış olduğum röportajı yayınlayacağım.
Öncelikle şunu söyleyeyim gerçekten hayvan sever ve yaptığı işi severek yapan birisi .

Ve kesinlikle güvenilir birisi, gönül rahatlığı ile patili kolye ve bilekliklenizi alabilirsiniz.


Evrim hnm;


Öncelikle merhaba. ..

 Herşey hayvanlara olan sevgimle başladı, uzun bir süreç aslında çocukluğumda hayvanlarla konuşabilmeyi dilerdim :) 
Evimizin dışındakiler hariç, bir köpek ve bir kedinin insanlarıyız eşimle birlikte  ,  onlarla konuşabiliyorum şimdi :) gözleri çok şey anlatıyormuş bunu öğrendim. .. Onları daha da iyi anlayabilmek için şuan 3.üniversitemi okuyorum.

Aslında bütün hayvanları çok seviyoruz, sadece konsept bir iş yapmak istiyordum ve  kedili köpekli olan herşey böyle çıktı çünkü onlara bayılıyorum. Sunduğumuz ürünler bu sevginin enerjisi ile yön bulmuştur...  
Sevgiler... 

Evrim hanım bize zaman ayırıp cevapladığınız için  ayrıca tekrar teşekkür ediyoruz:)  
 
Ve şunu eklemek istiyorum , yapacağınız alışverişlerde kutuya sokaktaki kediler için  mama bulucaksınız :) 
🙏👏👏👏👏👏👏👏