2 Şubat 2015 Pazartesi

Mahsur kalan canlar....

Arkadaşlar merhabalar =)

Size dün yaşadığım durumu anlatmak istiyorum. Evim 6. katta ve her katta apartman boşluğuna bakan demir parmaklı penecereler var. Pencereler tuvalet camlarına çok yakın. Bi kedi çok rahat atlıyabilicek mesafede. Dün akşam eve geldiğimde kedi camdaydı. 6.katın camında düşşe ihtimal yok ölür. Aşağıda demir parmaklıklar var. Neyse saat geceenin 10'undan sabahın 8inde kadar birilerini aradım. İtfaiye , belediye , 153 (beyaz masa) .Sonra öğrendimki saat 8 de başlıyorlar göreve. İtfayienin sanırım bilmiyorum tam ama gerekli malzemleri yok. Ama belediyeden gelen görevliler sabah sağolsun kediye hemen müdahale etti ve onu ordan o uzun sopaları var isimlerini tam bilmediğim, onunla aldı aşağıya kadar indirdi tekrar cama çıkamaması için tabi bende arkadan iniyorum. Hayvan korkudanmı bilemedim tam ama baygın gibiydi 3 saniyelik sonra yalpalarak kaçtı bi süre sonra düzeldi . İnşallah iyidir. Size neden anlatıyorum.

Şu ki apartmanınıza her an bi kedi girebilir öyle yada böyle. O tür camlar varsa kapalı tutun. En önemlisi apartmandada tehlikedeler. Havalar soğuk tamam ama almayınızz =)

Birde size şunu demek istiyorum Böyle bi durumda direk belediyenizin numaralarını bulun ve arayın size gerekli yardımı sağlıcaktır..

Buradan Fatih Belediyesi görevlilerine teşekkür ediyorum . Ama bu harika belediyeden genel olarak herkesin bi isteği var. Bu gibi durumların hiç bi yeri aramadan tek bir numara üstünden görevliler ile görüşme olanağı sağlanmalı. Çünkü benim gibi ilk defa başına gelicek insanlar için kolaylık olmaları zaman kaybı ile uğraşılmamalı.

                                                    Yardımınız için teşekkürler FATİH BELEDİYESİ...