2 Şubat 2015 Pazartesi

Özel beslenme programı... =) // petkutum.com



Arkadaşlar şu iki haftadır takip ettiğim bi siteden bahsetmek istiyorum.
Kedinizin veya köpeğinizin cinsine, yaşına, ırkına veya kronik hastalıklarına göre hesaplama belirtildikten sonra günlük enerji ihtiyacı hesaplanır. (Bu hesaplama AAFCO http://www.aafco.org standartlarına göre yapılır.)
Belirlenen günlük enerji miktarına göre bir aylık premium mamalardan oluşan  beslenme programı hazırlanıyor.Bu programda gün gün ve saat saat  hangi mamadan kaç gram vermeniz gerekli hepsi bu programda yazıyor.

Ayrıca kutuda vitaminler seneğe göre kedi ise kedi kumu, ödül mamaları ve içinden süpriz çıkan hediyeler... =)Şahsen en çokda bu  hediyeleri seviyorum.

  • PET KUTUM içindeki tüm ürünler evcil hayvanınızın her türlü ihtiyacını 1 ay boyunca karşılayacak şekilde ayarlanmıştır ve 6,12 aylık aboneliklerinizde siz aksini belirtmediğiniz taktirde her ay belirlediğiniz gün içerisinde size teslim edilecektir.

 Bi iyi yanıda mama unuttum derdine son =) Çalışan insanların çalışmayan insanların, insanlık hali olarak illa unutuluyor. Mama alınsa kedi kumu yada köpekler için başka bi şey unutuluyor. Ama bu sitede düzenli olarak size yollanıyor.

Ve  daha fazla anlatmama gerek yok girin bir bakın =)



PETKUTUM.COM'A GİRMEK İÇİN TIKLAYIN
 
Ve ürün fotoğraflarımız benim ki kısırlaştırıldığı için mama programı maması özel :)