2 Şubat 2015 Pazartesi

Şadanlar'lı günler olsun , sağlık huzur mutluluk minik canlarımızın olsun =)

'' Şadanlar'lı günler olsun , sağlık huzur mutluluk minik canlarımızın olsun ''



Arkadaşlar bi kaç zamandır mamalardan kopmuş gibi hissettim kendimi. Şu anda gelen en çok soruları cevaplıcam =)

Kedi kumu-Kuru mama-Yaş mama ve Tabletler üzerine bu yazımız..

Başlığımızdanda anlıcaksınızki  benimde bloğumu açtığım zamanlarda yazmış olduğum gimpetimizi ülkemize getiren şirket :)

Mars doğduğunda süt tozu ile büyüttüm :) gimpet vitamin ve maltlarla destekledim.
Neredeyse uzun zamandır çok şükürler olsun veteriner yolu görmedik.
Benim düşüncem şu arkadaşlar. Ucuz dandik mama veya tablet alıp veteriner yolu görüp oraya para dökmektense daha doğrusu günah o hayvanın sağlına dokunucaksa daha iyi daha kaliteli bi ürün alın zaten her gün alınan ürünler değil
20 gr bir malt yada 20 gr  multivitamin tüpü bize 30 gün gidiyor.

Bana gelen en sık sorular

SORU 1 Hangi mamayı verelim ?

Ben sana kötü bi mama öneremem o hayvanın günahına giremem alıcaksan
3 mama var benim için o 3 mama içerik olarak mükemmel kedin yada köpeğin bu mamalarda huzurlu sağlıklı bi hayat yaşar
1 orijen
2 acana
3 hills'ide kullanabilirsin ilk üç mama bunlar

SORU 2  Yaş mamalar hangi marka günde haftada kaç kere verilmeli?
Bildiğiniz gibi kediler çok su içmeyi sevmez Bu nedenden dolayı yaş mama biraz önemli :) yaş mama ile en azından vücudunun su ihtiyacı giderilir :) haftada 1 2 defa öneriyorum :)
Tabi markası ve içeriğine çok önemli

Gimmpetin yaş mamaları çok besleyici ve faydalı..
günde 1 kere 85 gramlık konserve yeterli olacaktır ama her gün verirseniz cırcır olabilir
sonuçta her gün çorba içerseniz ne olur ? :D
ben 3 4 günde 1 veriyorum



Tablet ve kedi kumları ile ilgili yazularımız çok yakında gelicek :) takibe devam <3

DİKKAT UYARI

KUTUSUZ TARİHİ OLMAYAN GÖZÜKMEYEN ÜRÜNLERİ LÜTFEN ALMAYINIZ!


Normalde bu yazımı çok önce hazırlamıştım ancak blogspot'taki
çeşitli sorunlar nedeniyle paylaşılamadı :(