30 Mart 2015 Pazartesi

Maya'nın butiği :)

Arkadaşlar merhabalar :) size bu gün tatlı bi butikten bahsedicem. Butiğin adı çok özel çünkü köpeğinin adını butiğine koymuş :) Buse hanıma bu güzel röportaj için ve bize zaman ayırdığı için teşekkür ediyoruz.

Röportajımız
- Kendinizden kısaca bahsedebilir misiniz? Butiğik açmaya nadıl karar verdiniz?

Merhabalar ben Buse bu işe nasıl başladığımı sizinle paylaşmak istiyorum :) 21 yaşında ingilizce iktisat öğrencisiyim. Final stresiyle işletme dersine çalışırken durdum ve düşündüm. Bende bi işletmeci adayıyım ve kendi işimi kurabilirim. Bunu da anca az bi sermaye ile instagram üzerinden yapabilirdim. Bunun üzerine çalışmalara başladım ve sonuç :)
Butiği açmamda ki ilham kaynağım  kızım maya :) Ona güzel ciciler giydirmek için çok masraf ettiğim doğrudur bu yüzden uygun fiyatlar da güzel cicilerin bulunduğu bu butigin bütün hayvan severleri sevindirecegini düşünüyorum.

-Evcil bir dostunuz var ise bize sevdiğiniz bir anınızı anlatırmısınız ? :)
Kızım benim resmen yaşama sevincim. Onunla geçirdiğim her an birbirinden güzel. Bu yüzden pek bi seçim yapamayacağım. Eve geldiğimde koşup üstüme atlaması, etrafimdan ayrılmaması, kucağımda masumca uyuması ve hiç bir çıkarı olmadan bana bağlanması her bir anımızı özel kılıyor.