2 Mart 2015 Pazartesi

Yok böylesi...



Arkdaşlar sizee canlarınız için çok güzel harikaaa bir butik buldum. Butikte tasarım tasmalara yer verilmektedir. Her biri harika ve özel :) Ben bayıldım, gerçekten hiç bir yerde ben bu kadar güzel tasma görmedim. Nilüfer hanım size öncelikle teşekkür etmek istiyorum, bize zaman ayırdınız. Ürünlerinizin herbirinin harika ve özel olduğunu ne kadar yazssamda anlatsamda yetmez. Tekrar teşekkürler... :) Nilüfer hanım ile kısa bir röportaj yaptık :)

-Kendinizden bahsedebilir misiniz?

Köpek sever bir aileden gelen iki kız kardeşiz, Selin ve Nilüfer. Ailemizde her evde bir köpek var. Biz de Beagle cinsi köpeğimizi bebekken kaybettik, sonrasında Cavalier King Charles Spaniel bebeğimiz Sophie hayatımıza girdi. Hayatımızın merkezinde o var diyebiliriz. Tasma ve kolyelerimiz ve stok ürünler olmak üzere ikiye ayrılıyor. Tasarım ürünler Nilüfer'e ait.
(Tasma ve kolyelerlmiz, tasarım ve stok ürünler olmak üzere ikiye ayrılıyor. )
-Tasma üretimine başlama hikayeniz nedir?

Sophie için değişik tasma arayışına gittik. Sonra seçeneklerin çok kısıtlı olduğunu fark ettik. Bunun üzerine neden biz yapmıyoruz, dedik.

-Evcil bir hayvanınız varsa bize güzel bir anınızı anlatır mısınız?

Onunla geçirdiğimiz her an çok güzel ve çok eğlenceli. O yüzden seçemedik :)

-Kesinlikle buna bende katılıyorum her anımız özel :) Yaşadığımız her an değerli.. :) O zaman güzel Sophie'ye bizde teşekkür ediyoruz. Böyle güzel tasmalar için ilham kaynağı olmuş :) 



İnstagram hesabı : Tıklayınız :)
Web sitesi : Tıklayınız :)