14 Nisan 2015 Salı

Organik evet Organik :)

Şampuanların ne kadar kimyasal madde içerdikleri hakkında hepimizin canı sıkılmıyor değil , organik şampuan nerede bulabiliriz diye düşünüyoduk. Ben size bulduğum bir markayı anlatıcam. Ülkemizde üretilen ve tamamen organik olan şampuanlarından :)

Organik şampuanlar evet yanlış duymadınız size yarışmamızda hediye edeceğim şampuanlar organik ve size bunu tanıtmak isterim.

Antibakteriyel, rahatlatıcı ve antialerjik özellikte olup düzenli kullanımda tüy dökümünü azaltıyor. Tüyleri hem nemlendirir hemde yumuşatır. Bir diğer özelliğide böcek pire ve keneleri uzak tutuyor olmasıdır.
ve asla katkı maddesi içermiyor.

Kısaca tüyler daha parlak daha sağlıklı ve mutlu köpüşler..

http://www.naturalisadramysshop.com/#!product/prd1/2769966461/lavender

http://www.naturalisadramysshop.com/#!product/prd1/2769961131/junior

http://www.naturalisadramysshop.com/#!product/prd1/2769960081/citrus

Figen hnm'a bize zaman ayırdığı için teşekkür ediyorum.

Figen hnm bize kendinizden ve markanızdan bahsedebilirmisiniz?

Adım Figen Wiedemann. 1972 Almanya doğumluyum. München L. M. U. Veterinerlik Fakültesi mezunuyum. Almanya' da ayrıca Paracelsus okullarında alternatıf tıp eğitimi aldım. Homöpati, Phytotherapi ve Akupunktur eğitimime Köpeklerde beslenme uzmanlığı ile devam ettim. Iki yıl önce Türkiye'ye geri döndüm. Edremit bölgesine ailevi bağlarımdan dolayı yerleştim ve zeytinyağı ile ilgili çalışmalarımdan dolayı bu bölgede köpekler için zeytinyağlı şampuan üretimine başladık. Cilt hastalıklarında mucizevi neticeler veren zeytin yağını özel bir formülle şampuan haline getirerek yaklaşık bir yıl boyunca sadece numune dağıtarak Veteriner kliniklerde ve pet kuaförlerinde yıkama sonuçlarını gözlemledik. Bugüne kadar hiç olumsuz yan etki almadık. Aksine ilk yıkamadan itibaren kendisini ıspatlayan bir ürünü son tüketicinin beğenisine sunduk.
Kazdağlarının doğal ortamından elde ettiğimiz ham maddeyi doğal yöntemlerle işleyerek elde ettiğimiz Perfect Wash şampuanlarımızın geliri ile bölgesel olarak sokak köpeklerimizin beslenme, barınak ve tedavi masraflarını karşılıyoruz.
Bizde köpeklerimizle ilgili hikaye çok. Her biri ayrı bir güzellik, her biri farklı. Ancak bize, yardım edebilme, duygusunun verdiği güzelliği, tarif edebilmenin kelimesi yok.

 Çevrenizdeki patileri destekliyen bir kurum olduğunuz için size ayrıca tekrar teşekkür etmek istiyorum.