28 Ağustos 2015 Cuma

YARIŞMA VAR:)

YARIŞMAMIZA KATILMAK İÇİN İNSTAGRAM VEYA FACEBOOK SAYFAMIZA BAKMANIZ YETERLİ :)

22 Ağustos 2015 Cumartesi

Organiklerden gidiyoruz :))


Kumlarda benim için en önemli iki şey topaklanma ve kokudur. 
Temizleme anı geldiğinde eziyete dönüşmesini hiç birimiz istemeyiz. Ya da her tuvalete girdiğinde yayılan kokuyu...

Gelelim bu harikaa kumaa. Hem organik hem harika topaklaşan hem de doğal  güzel bi kokusu var. Akşam açtım ve sabaha kadar Marsın tuvalete girdiğini bile hissetmedim derken  sabah temizliyim bi dedim ve tuvaletini yapmış ve hiç koku yok ve topaklaşması harika. Ben normalde topaklaşan betonit kumlardan kullanıyorum. Bu organik kumun güzel bi yanı  hafif olması. (Evi benim gibi 6. Kat olan ve asansör olmayanlar için) Kum taşıma derdi olanlara iyi bi seçenek :)) Pis kokulara elvedaaaaa :)

12 Ağustos 2015 Çarşamba

Yarışmamız başladııı :))

Denedikkk =)))




Biyotekniğin vitaminlerinden bahsetmiştim sizlere, şimdi birde şampuanlarından bahsetmek istiyorum. Vitaminleri gibi şampuanlarıda renk renk ve her biri gerçekten özel şampuanlar.
 Siyah , beyaz , kalın ve kıvırcık tüylü patiler için ayrı ayrı şampuanlar mevcut.



Çalışan köpeğini veya kedisi yıkayama zaman bulamayanlar için bence büyük nimet bu kuru şampuanlar. Mars kendini yıkatmıyo bende kuru biyotekniğin kuru şampuanı ile temizliyorum :)





Benim için ası önemli olan şampuanlar bu şampuanlardır. 

Biyopet Ektroparaziter  Şampuan : Dış parazit (bit , kene,pire vs) gibi mücadelelerinde  bu tür kan emici  bitlere karşı kullanılıyor...

Antifungal ve Antiseptik Şampuan:  Kedi, köpek ve atların deri kıl ve tırnaklarının enfeksiyolanlarına karşı kullanılır. 

Kısacası biyotekniğin ürünlerini kesinlikle öneriyorum ve gizmocaa olarak bu ürünlere kefiliz... 



2 Ağustos 2015 Pazar

Karşınızda PetitStar

Daha önce paylaşmış olduğum bi pet shop web mağazasının ürünlerini paylaşmıştım ve marsın onların yatağındaki rahatı görmenizi isterim :) 

http://www.petitstar.com tabikide :) Harika  ürünler için mutlaka bakın :)