12 Ağustos 2015 Çarşamba

Denedikkk =)))




Biyotekniğin vitaminlerinden bahsetmiştim sizlere, şimdi birde şampuanlarından bahsetmek istiyorum. Vitaminleri gibi şampuanlarıda renk renk ve her biri gerçekten özel şampuanlar.
 Siyah , beyaz , kalın ve kıvırcık tüylü patiler için ayrı ayrı şampuanlar mevcut.



Çalışan köpeğini veya kedisi yıkayama zaman bulamayanlar için bence büyük nimet bu kuru şampuanlar. Mars kendini yıkatmıyo bende kuru biyotekniğin kuru şampuanı ile temizliyorum :)





Benim için ası önemli olan şampuanlar bu şampuanlardır. 

Biyopet Ektroparaziter  Şampuan : Dış parazit (bit , kene,pire vs) gibi mücadelelerinde  bu tür kan emici  bitlere karşı kullanılıyor...

Antifungal ve Antiseptik Şampuan:  Kedi, köpek ve atların deri kıl ve tırnaklarının enfeksiyolanlarına karşı kullanılır. 

Kısacası biyotekniğin ürünlerini kesinlikle öneriyorum ve gizmocaa olarak bu ürünlere kefiliz...