12 Eylül 2015 Cumartesi

Ürünlerimiz :)

Bu vitamini deniyemdiğimi üzülerek belirtiyorum. Muhabbet kuşumuz şaşkını geçtiğimiz hafta sonu malesef kaybettik :( Ama ürünü muhabbet kuşu olan birisine hediye edeceğim :) Bana muhabbet kuşu fotoğraflarınızı facebook sayfama göndermeyi unutmayın..

Trend Pet Shop
Kediler için parfümde olur mu? dediğinizi duyar gibiyim. Evet. Erkek kedi köpek ve dişi kedi köpeklerimiz için özel kimyasaldan uzak bir parfüm üretilmiş. Ben marsa 1 haftadır kullanıyorum. Ve gerçekten harika kokuyor. Tavsiye ederim.Eğer sizde güzel koksun istiyorsanız mutlaka alın. İşte link:

Mopsan'ın getirdiği fiyatı diğer yaş mamalara göre birazcık yüksek olan bir yaş mama. Benim veterinerimde 7.5 tl ama petburada.com'dada mevcut.
Öncelikle mamanın kokusu evinize yayılmasın isterseniz az az koyun, kapanabilen kapağı sayesinde buzdolabına tekrar geri koyabilirsiniz. Mars çok sevdi. Özellikle taneli olması benide mutlu eden bi etken oldu. Mamamızın diğer çeşitleride var. Ben bunu petfuar'dan almıştım. Ama artık petburada veya veterinerimden temin edebilirim.


Çifte lezzet ''Felix'' diğer verdiğim yaş mamalardan biriside felix. Almanya'ya gittiğimde her daim marsa bunlardan almadan geçemiyorum. Burda fiyatı çok uygun 2.75 ama Almanya da  10lu paket halinde 3 Euro yani şu anda yükseldi tabi ama hemen hemen 10TL civarında. Bizde de öyle paketler olsa fena olmaz... :)  Çifte lezzete gelelim mars 1dakika  56 saniyede bitirdi :))) 
Bu ıslak mendil yeni gördüm ve hemen denemek istedim. Kedi ve köpeklerinizin özellike pati altları için harika bi ürün. Özellikle dışarıda geziyorsa mutlaka tavsiye ederim.


 
Vancat'in hediyesi (kedi oltaları) çok tatlış <3

Bio Pet Active kedi malt  : Mars pek yeme taraftarı olmadı. Sizin kedinizde yemiyorsa yaş mamalarına katıp karıştırmanızı öneririm.  


Diş sağlığı : Henüz deneyemediğim bir ürün mutlaka deneyince paylaşıcam :) Ama şu kadarını belirtiyim biraz inceledim kokusu rengi yok. Suya katılıyor. Hiç farketmez emin olabilirsiniz.