7 Ekim 2015 Çarşamba

1 SENE OLUCAK.

Bloğumu kuralı 1 sene olucak :) Bloğu açma amacım pet ve pet ürünlerine merakım oldu. Kafamda blog açma düşüncesi yoktu. Sonra neden denediğim ürünleri paylaşmıyım dedim ve bloğu kurdum. Bir çok negatif düşünce ile karşılaştım. En başta şu söylendi uzun yaz . UZUN VE BOŞ olmasından sa yerine kısa yazılarım çok güzel tepkiler alıyo.  Takip etmek isteyen zaten takip ediyor.

Kıskanan fesat insanlara rağmen bloğum takip ediliyor. Çok güzel mesaj ve mailler alıyorum.

Bloğumu severek takip ettiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Bir bloğu blog yapan her zaman takipçileridir. Benim bloğumun hiç takipçisi yok, çünkü hepiniz arkadaşımsınız. Gelen mesaj ve maillerinizi gülümseyerek okuyorum. Beni gerçekten çok mutlu ediyolar :)

Asla yılmak yok. Ben burada bilimsel makaleler asla yazmıyorum. Yazmıcamda.!!
Sadece basit bi dilde size denediğim ürünlerin mars üzerinde etkilerini beğenip beğenmediği vs gibi durumlarını paylaşıcam. Paylaşımlarımdada görmüşsünüzdür mutlaka. Uzun uzun yazıp insanın canını sıkma taraftarı değilim. Az öz ve net. Kötü ürünlere asla yer vermem. Burada gördüğünüz ürünlerin hepsine ben kefilim.

 Hepinize iyi geceler <3