27 Nisan 2017 Perşembe

UZUN ZAMANDAN SONRA TEKRAR BEN GELDİMMM...

26-29 ekim gerçekleşecek olan istanbul petzoo pet fuarını merakla bekliyorum. Geçen yıl ki fuara gelen çoğu firma numune sıkıntısı çekiyodu. Sonuçta bu bir fuar insanlar bu ürünleri denemek incelemek istiyor. LÜTFEN FİRMALAR BU KONULARA BİRAZDA MÜŞTERİLERİN GÖZÜNDEN BAKSIN.
Geçen yıl katılmayan özellikle çok sevdiğim petburada.com ailesi yoktu. Umarım kendilerini bu yıl ki fuarda görürüz. Onları gördüğümde mutlu oluyorum. Aynı şekilde geçen sevgili Mopsan aileside orada olursa çok mutlu olurum. Oğlumun ilk kuru maması ve 3.5 yıldır kullandığımız tek marka olan hill's bu arada. Tabi bunlar benim görmek istediğim sadece iki firma daha Biyoteknik Kimya Sanayi ve Ticaret A.Ş.var. Ben hayatım boyunca böyle iyi insanlar tanımadım. Bi ara hasta bi paticik için bize destek olup lazımlı olan ürünlerinden göndermişlerdi. Umarım onlarıda tekrar görürüz. Blog açmamın en iyi tarafı birbirinden harika insanları tanımam oldu . UZUN ARADAN SONRA TEKRAR MERHABA 

Önümüzdeki yazımızın konusu petburada.com'dan satın almış olduğum pedi paws adlı ürün ile ilgili olucak :) 

Bu arada sponsorum da değil kendiler malum dedikodumuz yapılıyormuş gizmocaa'ya ücretsiz gönderimler yapılıyo diye. Herşey faturalı arkadaşlar. Neyse o kişilerede selam olsun :D

Veeee daha güzeliii (ürün ile ilgili yazımdan sonraaa yarışma düzenlicem) İnstagram sayfamıza beklerizzzz millett çıkın çıkın gelin :)